оп

У Дніпровській районній філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості (Філія), з метою підвищення професійної компетентності фахівців, пройшов інформаційний семінар на тему: «Ділове спілкування та його особливості».

На семінарі були розглянуті питання: значення ділового спілкування у формуванні загального іміджу Центру зайнятості, забезпечення оптимальних умов для плідної співпраці та успішного вирішення завдань, що стоять перед організацією, етика ділового спілкування, техніка ефективного ділового спілкування.

Фахівці Філії активно обговорювали питання, оновлювали свої знання та вміння з ефективного спілкування з колегами, партнерами та клієнтами.

Наприкінці семінару фахівці Дніпровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості зробили висновок, що отриманні знання суттєво допоможуть у спілкуванні як з клієнтами, так і з іншими фахівцями служби зайнятості.

«Подібні заходи мають важливе значення для кожного фахівця, тому що вони допоможуть у покращенні сприятливого психологічного клімату, розвитку комунікативних навичок та забезпеченні розвитку і досконалості професійного процесу», - зазначила директор Філії Вікторія Пузанова.