Конфлікт на робочому місці… Він може виникнути з будь-яких причин і може мати будь-який формат: суперечка між двома співробітниками або цілими відділами; між керівниками і їхніми підлеглими.

Щоб навчити своїх колег грамотно нейтралізувати конфліктні ситуації та направляти їх у конструктивне русло спеціалістка з профорієнтації Марганецької міської філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості Катерина Чайка провела семінар з психологічної підтримки «Конфлікти та техніки подолання конфліктних ситуацій».

У заході взяли участь 12 фахівчинь.

Мета семінару – сформувати позитивний психологічний клімат у колективі, навчити співробітників шукати конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій та аналізувати власні дії та дії оточуючих.

Під час інтенсиву учасниці пройшли тест «Чи конфліктна ви особистість» та виконали такі вправи: «Торбинка асоціацій», «Перетворення свинцю в золото» та «Ми творимо». Але найбільше присутнім сподобалися ситуативні ігри: «Аеропорт» та «І тут ви йому говорите...», які допомогли відшукати конструктивні способи вирішення проблемних ситуацій.

«Яким би серйозним не здавався конфлікт та його наслідки, завжди можна обійтися «малою кров’ю». Допоможе – правильно підібрана стратегія вирішення суперечки. Якщо конфлікт було вирішено грамотно, то наслідки можуть бути дуже конструктивними – в результаті аналізу причин спору можуть бути поліпшені умови праці, а колектив стане більш згуртованим і дружнім», - зауважує пані Катерина.

Наприкінці семінару Катерина Олександрівна надала учасницям поради та рекомендацій для гармонійного «виходу» з конфлікту та підтримки «здорового» клімату у колективі.