Спеціалісти служби зайнятості мають багатий досвід та цінні практичні навички в галузі комунікацій. Днями в Павлоградському міськрайонному центрі зайнятості відбувся семінар для спеціалістів всіх відділів, на якому розглядалися питання ділового спілкування між особистим консультантом та клієнтом центу зайнятості.
Фахівці, що проводили навчання, наголосили, що робоча атмосфера (а часто й успішність) залежать від уміння налагоджувати ділові та довірливі стосунки між співробітниками й клієнтами.
Що відрізняє успішну, культурну, привабливу людину? Безперечно, крім зовнішності, розуму, вбрання – насамперед вміння красиво, правильно спілкуватись. Слід постійно оволодівати мистецтвом успішного спілкування, бо, як відомо, всяке вміння набувається і розвивається. Отже, що ж таке ділове спілкування? Ділове спілкування – це процес встановлення і розвитку контактів між людьми. Воно виникає з потреби їх спільної діяльності. Змістом ділового спілкування є обмін інформацією і досвідом, що передбачає досягнення певної мети і вирішення конкретної проблеми.
Також на семінарі було розглянуто ефективність застосування мотиваційного ланцюжка як засобу успішної мотивації клієнта. Теоретичний матеріал опрацьовували в групах та підкріпляли практичними вправами.
Учасники заходу висловили свої думки з приводу наданого матеріалу та відзначили, що семінарські заняття для персоналу є корисними та своєчасними, адже професійний розвиток персоналу – запорука успішної діяльності організацій та підприємств.