Умовою успішної професійної діяльності є вміння правильно спілкуватися, взаємодіяти з людьми. З комунікацією ми пов’язуємо ефективність партнерства, тому що обмін повідомленнями здійснюється заради досягнення мети, задоволення потреб.
Спеціалісти служби зайнятості повинні мати високі комунікативні навички, зокрема, вміти вести співбесіду з клієнтами, телефонну розмову, переговори, складати письмові повідомлення і ділові листи.
Так, з метою підвищення іміджу організації та поліпшення якості ділового спілкування з працівниками Дніпровської районної філії Дніпропетровського обласного центру зайнятості був проведений семінар на тему: «Особливості проведення співбесіди спеціаліста, який здійснює функції працевлаштування, з клієнтом центру зайнятості».
Під час семінару було розглянуто форми та структуру ділового спілкування, особливості професійного етикету фахівця, правила ефективної комунікації, головні принципи та етапи ведення бесіди, комунікативні бар’єри.
«Дані семінари є ресурсними для спеціалістів, саме тому у Дніпровській районній філії на постійній основі проводиться робота у цьому напрямку», - зазначає директор Філії Вікторія Пузанова.