27 березня 2018 року спеціалісти відділу організації профорієнтації Дніпропетровського обласного центру зайнятості, з метою надання методичної допомоги фахівцям з профорієнтації в підготовці і проведенні семінарів для персоналу, провели тренінг на тему: «Особливості проведення семінарів з питань психологічної підтримки на прикладі тренінгу Дніпровського міського центру зайнятості». До участі були запрошені фахівці з профорієнтації Дніпровського міського та Дніпровського районного центрів зайнятості. Загалом у заході взяли участь 14 осіб.

Заступник начальника відділу активної підтримки Дніпровського міського центру зайнятості Мирослава Ширінова представила та провела для колег навчальне заняття з питань психологічної підтримки за темою «Самооцінка. Її роль у житті та діяльності людини». Після його проведення учасники обговорили особливості побудови та проведення семінарів-тренінгів. М.М. Ширінова детально розповіла про цілі та завдання семінару, очікувані та реальні результати, поділилась досвідом проведення семінару-тренінгу для різних аудиторій. Учасники обговорили структуру тренінгу та вправи, які було використано під час навчання, акцентуючи увагу на тих, які вважають найкориснішими, і які планують використовувати в семінарах для персоналу своїх центрів. Також учасники звернули увагу на роботу тренера з групою, характер представлення теоретичного матеріалу, використання  наочних засобів навчання тощо.

«Навчання персоналу – це розвиток професійних знань, умінь і навичок співробітників з урахуванням цілей організації. Оскільки важливими характеристиками культури установи є рівень освіти персоналу, його професіоналізм та уміння працювати, то навчання персоналу набуває стратегічного значення», - наголосила начальник відділу організації профорієнтації ОЦЗ Г.М. Коренькова.

Фахівець служби зайнятості повинен вміти встановлювати і підтримувати контакти з людьми, розуміти їх, розбиратися в їх особливостях. З метою забезпечення якісного надання послуг населенню фахівці з профорієнтації базових центрів зайнятості постійно проводять семінари для персоналу центрів з питань ділового спілкування, підвищення психологічної компетенції та психологічної підтримки.  

Фахівці з профорієнтації висловили побажання і надалі продовжувати роботу з обміну досвідом з колегами з питань проведення заходів для різних категорій населення, в т.ч. для персоналу центрів зайнятості.